POLITICA DE LIVRARE:

  1. Reguli generale
    Produsele comandate de Cumparator in conformitate cu Termenii si Conditiile de Vanzare vor fi livrate la adresa indicata de Cumparator ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comanda („Adresa de livrare”).
    AGNESSIA WEDDING SRL livreaza pe intreg teritoriul Romaniei.
    Facturile de achizitie sunt transmise prin mesaj electronic la adresa de mesagerie electronica indicata de Cumparator in momentul inregistrarii sale pe Site-ul AGNESSIA WEDDING SRL sau in format hartie, impreuna cu Comanda.
  2. Caracteristicile modalitatilor de livrare ale Site-ului WWW.ATELIERULDEBRODERIE.RO
    2.1. Modalitatile de livrare
    (i) Livrarea prin FAN Courier Express S.R.L. / n continuare « CURIER »
    In momentul livrarii, livrarea se face de catre prepusul CURIER Cumparatorului sau destinatarului Comenzii, iar acesta din urma semneaza o confirmare de primire. Aceasta confirmare de primire face dovada livrarii de catre AGNESSIA WEDDING SRL si a primirii de catre Cumparator sau destinatarul Comenzii a produselor comandate.
    Insasi livrarea coletului nu poate fi contestata daca respectivul colet apare sa fi fost livrat, sistemul informatic (print screen) al transportatorului facand dovada acestui fapt.
    Prin agrearea Termenilor si Conditiilor de Vanzare, Cumparatorul este de acord si imputerniceste transportatorul ca, in cazul in care Cumparatorul insusi sau destinatarul livrarii nu este prezent la adresa indicata pentru livrare, sa remita coletul catre oricare dintre persoanele aflate in incaperile acestuia.
    Costul livrarii este de 24 lei.
  3. Daca Cumparatorul exercita dreptul de retragere din contractul de vanzare-cumparare in sensul returnarii produsului, Cumparatorul suporta costul de returnare a produsului. Vezi detalii de returnare a produselor mai jos.

III. CONDITII DE RETURNARE A PRODUSELOR
3.1. Furnizorul doreste ca produsele comercializate sa satisfaca pe deplin cerintele de calitate ale Clientului. In conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 de zile calendaristice. Perioada de retragere expira dupa 14 zile calendaristice calculate incepand cu ziua la care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Client, a intrat in posesia fizica a produselor. In cazul in care prin intermediul unei singure comenzi sunt comandate de catre Client mai multe produse care sunt livrate separat, termenul de 14 de zile se va calcula de la data la care Clientul sau o terta persoana indicata de Client, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a ultimului produs.
3.2. Pentru a exercita dreptul de retragere, Clientul trebuie sa informeze Furnizorul cu privire la decizia acestuia de a se retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, trimisa prin posta sau la adresa dee-mail din datele de contact ale Furnizorului, care trebuie sa contina minim urmatoarele informatii: numele si prenumele Clientului, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si / sau adresa de e-mail, numarul facturii, data primirii produselor, motivul returului.
3.3.Pentru a considera ca dreptul de retragere a fost exercitat in termenul-limita de 14 zile calendaristice, este suficient sa fie trimisa comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere. Aceasta se poate face prin e-mail catre CONTACT@ATELIERULDEBRODERIE.RO
3.4. Urmare a retragerii, Furnizorul va rambursa orice suma pe care a primit-o de la Client, inclusiv costurile livrarii, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care cel dintai este informat cu privire la decizia Clientului de a se retrage din prezentul contract. Rambursarea se va amana pana la data la care Furnizorul va primi inapoi produsele sau pana la momentul la care Clientul a furnizat dovada trimiterii inapoi a produselor, fiind valabila data cea mai indepartata.
3.5. Produsele ce urmeaza a fi returnate trebuie sa fie trimise Furnizorului prin intermediul unei firme de curierat rapid la urmatoarea adresa de retur: Str. Smardan nr 1, Bl. P3, parter, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care Clientul a comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice. Costul direct al returnarii produselor va fi suportat in intregime de Client.
3.6. Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
3.7. Produsele returnate trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii cumulativ: produsul trebuie sa fie in stare perfecta, asa cum a fost livrat, sa aiba etichetele originale atasate produsului in starea initiala in care au fost primite, sa nu fie folosit sau deteriorat, sa fie in ambalajul original, in stare perfecta, impreuna cu toate accesoriile si documentele de achizitie in original; in situatia in care aceste conditii nu sunt respectate, returul nu va fi acceptat. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari. Coletul trebuie sa contina si declaratia de retur completata cu toate informatiile necesare, intre care: – Factura de achizitie sau bonul fiscal emise de catre Furnizor; – Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare.
3.8. Clientul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii: – In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit; – In cazul in care cererea de returnare are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice, calculata conform celor de mai sus; – In cazul in care se returneaza un produs, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit); -Seria, marcajul sau codul de identificare al produsului a fost sters sau prezinta urme de stantari artizanale; -Deterioararea sigiliilor de producator acolo unde este cazul; – Produsele originale sunt aduse din depozite externe aflate in afara Romaniei; – Produsele sunt lipsite de accesoriile si/sau componentele originale; – Produsele au fost comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans; In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita si ulterior sunt returnate partial sau total, din diverse motive neimputabile Furnizorului (ex. date de identificare comunicate eronat catre Furnizor), taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit va fi suportata de Client. Daca solicitarea garantiei este intemeiata, Furnizorul va repara /inlocui in termen de 14 zile calendaristice de la data depunerii cererii de garantie, produsele neconforme. de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, manopera, etc) Returul se va face prin aceiasi modalitate ca la expediere daca este agreat a fi suportat de catre Furnizor sau prin orice alta modalitate corepsunzatoare in conditiile uzuale de suport al costului returului de catre Client.
3.9. Conform O.U.G. 34/2014 (art. 16 lit. d si e), Furnizorul isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid. Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta nu este returnabil.